Comunicat del President Jose Cabre

Josep Cabré, President del Rugby Club Sitges, desprès de l’aprovació, per part de l’Ajuntament de Sitges, del pressupost de 3,4 Milions € per la construcció d’unes noves instal·lacions pel Club ha manifestat:

“ Es tracta d’un moment històric pel nostre Club i l’assoliment d’un objectiu molt important ja que ens permetrà disposar d’unes instal·lacions on els nostres equips de rugbi, des de el Sènior masculí i femení als mes petits de l’Escola, podran continuar creixent tant esportiva com personalment i on, els socis i sòcies, disposarem d’espais per gaudir i compartir tot allò que representa el nostre esport.

En primer lloc, vull agrair a l’Alcalde de Sitges, i també als Regidors de l’Ajuntament de Sitges, de tots els partits politics, l’aprovació d’aquest projecte i les hores que han dedicat a escoltar- nos i recollir les nostres aportacions. Ha sigut un procés de diàleg transparent i positiu i on sempre, per a tots els implicats, l’objectiu principal ha estat assolir aquest resultat. Hem treballat molt, tots els socis i sòcies, per arribar a aquest moment i aconseguir donar el primer pas per disposar d’unes instal·lacions esportives i socials de primer nivell. Però la feina no ha acabat, just ara encetem una nova etapa on haurem de concretar el projecte tècnic i aconseguir que, a principis del 2018, s’iniciïn les obres de construcció de les noves instal·lacions del Club.

Hem de gaudir, i molt, d’aquest moment però comencem demà a treballar per fer que aquesta oportunitat, única i històrica, es converteixi en una realitat.

Visca el Rugby Club Sitges !”

Un comentario sobre «Comunicat del President Jose Cabre»

1. Enhorabuena a todos los que habéis hecho posible este hito!!!

Excelente noticia para empezar el año