COMUNICAT OFICIAL DE LA CANDIDATURA RUGBY CLUB SITGES 2.0 (Joan Marsal & Co)

Davant la sol·licitud, feta fa 48h únicament a través de la web del club, per part de la candidatura liderada per Josep Cabré de fer un debat electoral per que la massa social conegui en profunditat els programes, manifestem:
1. La nostra candidatura ha enviat a partir del dilluns 13 a tots el socis, sòcies, amics i amigues del RCS el seu programa per què el puguin conèixer. També per Facebook hem ampliat la informació.
2. El nostre projecte pel Rugby Club Sitges és un projecte en positiu. No és un projecte de debat. Volem presentar el nostre projecte al socis i sòcies i si ho creuen convenient, que ens donin la confiança en forma de vot.
3. No va amb el nostre estil haver creat un programa per anar en contra de ningú, sinó pensant únicament en el RCS.
4. Hem fet un programa per exposar les nostres propostes i tenim els actes de presentació programats. El diumenge dia 19 tenim previst fer un vermut de presentació obert a tothom, on exposarem les nostres idees i se’ns podrà preguntar pel nostre programa.
5. Creiem fermament que el club ha de treballar amb unitat. Si guanyem, demanem la col·laboració de tothom. Si perdem, estem a la disposició dels guanyadors, però sempre des de la unitat de l’estimat RCS.
Per aquests motius, agraïm la invitació del president en funcions i candidat Josep Cabré, però el format de debat entre les dues candidatures no entra dins la filosofia exposada als punts anteriors. Creiem que no és un format que pugui aportar res constructiu ni per la nostra candidatura, ni encara menys per la cohesió social que pretenem.

Estem al camp, únicament no ens posem d’acord en si el mig melé obre la pilota a la línia o si li dona de nou a la davantera, però res més, per tot el demés TOTS PLEGATS SOM UN EQUIP.

VISCA EL RUGBY CLUB SITGES