
Molt orgullosos dels nostres jugadors Sub16, Noah Canepa, Pol Valles, Zak Butler i Max Griera
(Noticia via rugby.cat)
El primer equip en oferir una victòria al públic local va ser la selecció S16. Els nois de Dani López i Ezequiel Cánepa van vèncer 29 a 21 en un ajustat duel que va veure la majoria dels punts a la primera meitat.

La selecció S16 va aconseguir un treballat triomf
L’inici d’enfrontament va ser especialment frenètic, amb una Catalunya desbocada que va anotar al minut 6 grà cies al mig de melé Pablo Pérez i la transformació posterior de Marcel Sirvent. La resposta visitant va ser immediata, doncs de la mà de Daniel Catanzaro València empatava el matx al minut 10.
La reacció catalana va ser contundent: primer Segis Pérez abans del quart d’hora i poc després Juan Miguel las Heras anotaven un assaig per tornar a agafar l’avantatge al marcador (19 a 7). Però no va acabar aixà la primera meitat, ja que el segon centre visitant Ignacio Piñeiro superava la defensa local per enviar el matx a vestidors amb un 19 a 14.
La segona part va perder el ritme anotador i va donar pas a les defenses, i de nou Catalunya agafava la iniciativa amb un cop de cà stig de Marcel Sirvent al minut 37 i una marca de Noah Cánepa al 48. Novament els visitants s’apropaven a l’electrònic amb el tercer try de la tarda (d’Andreu Masià ) a falta de 13 minuts per al final.

Noah Cánepa va anotar el darrer try catalÃ
Amb el 29 a 21 van transcórrer els darrers instants d’un enfrontament que ja no va veure més canvis en el marcador. Amb el triomf, Catalunya suma 5 punts més i defensa el liderat mantenint la distà ncia respecte els seus perseguidors, Andalusia i Madrid, a qui visitarà en les dues darreres jornades (16 de febrer i 2 de març).
Campionat Autonòmic S16
Catalunya 15 punts
Madrid 12 punts
Andalusia 12 punts
València 5 punts
Balears 0 punts
Navarra 0 punts