Organització Esportiva Comunicat de la Junta Directiva

Com a conseqüència de la renuncia al càrrec de Director Esportiu de Laurent Freius, per motius laborals, tot i que seguirà vinculat al club en la direcció de l’equip sènior B, la Junta Directiva del RCS ha decidit prendre les següents decisions per adequar l’organització esportiva a la política implantada els darrers mesos.

Acords:

• Assignar a la Comissió Esportiva, màxim òrgan de gestió de la política esportiva del club, totes les competències esportives que fins a la data tenia el Director Esportiu, eliminant aquesta darrera posició en el organigrama de la nostra entitat.
  • Es nomena, dins de l’esmentada Comissió Esportiva, responsable/s per cada categoria, que seran els encarregats de traslladar les directrius esportives i vetllar per la implantació de la filosofia de joc i de valors de club que hagi determinat la Junta Directiva. Aquets responsables son:

• Responsable Equips Sènior Masculí i Femení: Alejandro Aquiles Villareal
  • Responsable Sub14/Sub16/Sub18: Santiago Caul
  • Responsable Escola de Rugby: Pablo Auge/Jaume Cosialls
  • Responsable Coordinadors Tècnics: Patrice Dulucq

• S’acorda crear la posició de “Administratiu Esportiu”, que passarà a ser el responsable de tota la gestió administrativa dels aspectes esportius del club (calendari, arbitres, coordinació per us de les instal·lacions els dies de partits i altres funcions) i de la coordinació amb la Federació Catalana de Rugby per assegurar el correcte desenvolupament de totes les activitats esportives. S’acorda per aquest càrrec obrir un procés de selecció entre els nostres socis.

No volem finalitzat sense aprofitar l’ocasió per agrair, una vegada mes, en Laurent Freius la tasca feta, no nomes com  a Director Esportiu, sinó com a Director de l’Escola, entrenador i un dels responsables de la formació dels molts dels nostres jugadors.

Desitgem molts encerts a tots els nomenats en les seves noves tasques .

Junta Directiva RC Sitges

16 Octubre 2017